Ik wil graag de ledikant van mijn toekomstig kindje goud verven wat kan ik dan het beste doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je het beste kan doen is zorgen voor niet giftige verf! Veel kinderen zetten eens hun tanden in het bedje of gaan het aflikken.
j5m
11 jaar geleden
Ja dat ben ik helemaal met je eens het moet wel kind vriendelijke verf zijn.
Dus even informeren in de winkel waar je dit koopt.
Goede opmerking Pelle

Het beste antwoord

Niet moeilijk hoor,daar is best wat van te maken.Schuur het ledikantje, voor af moet je het eerst ontvetten,dat doe je goedkoopste met ammoniak en water.Dan verf je de kleur er op die je leuk vind,als ik jou was verfde ik het niet helemaal goud,je kan ook goud met creme combineren.
Maar vind je zelf helemaal goud mooi,gewoon doen.Koop wel een goede kwast die niet verhaard,anders krijg je allemaal haren op je verfwerk,en haal de kwast voor je begint even flink over een schuur papiertje,ben je de losse haren kwijt.
Veel suc 6, en het beste met de zwangerschap.

Toegevoegd na 3 minuten:
misschien moet je het nog in de grondverf zetten,maar zit er al een goede laag,dan kan je gelijk gaan aflakken..
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor de tip!

Andere antwoorden (1)

Als het van rotan is: ontvetten en spuiten. Je zult ongeveer twee spuitbussen nodig hebben. Als het van hout is, opschuren, in de grondverf zetten en aflakken.