Hoe vertel je zoveel mogelijk mensen in een korte tijd dat je zoon is geboren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gefeliciteerd :-) Ik hoop dat dit niet neigt tot chatten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed is gegaan. Rust maar lekker uit en geniet van de kraamhulp!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een stuk efficienter en sneller dan een kaartje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd Bailey...Leuk!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van harte meid en dat jij en je partner er maar veel plezier aan mogen beleven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super! Van harte!
Hoop dat je 'n goede bevalling hebt gehad en geniet van je zoon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees je pb!! congrats girl!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Congrats!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een onzin deze vraag. Mischien is zon forum toch geen slecht idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een ontzettend trieste manier van punten verzamelen, de vraag is gesteld met de hoop veel punten te krijgen, of om aandacht te krijgen. +1 voor Maartah!

Het beste antwoord

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Korte beentjes, mini teentjes
Heel klein mondje, pamperkontje.
Welkom kleine ukkepuk,
Je bent het tweede meesterstuk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoera, het is gelukt, ik ben op mijn verjaardag geboren :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk Loes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze ken ik nog niet, erg leuk +1

Andere antwoorden (63)

Op deze manier: gewoon posten op GoeieVraag.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van G......
Ons jongste GV-lid!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd, een tv commercial, alles goed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proficiat...

En dit is een beste poging, lieverd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Breek in in het TV-journaal.

Toegevoegd na 35 seconden:
Gefeliciteerd natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
proficiat... geniet maar lekker... mammie...

Toegevoegd na 34 seconden:
deze methode werkt wel denk ik...

Toegevoegd na 1 minuut:
heet ie David? ...of komt dat gewoon door het dekbed dat ik dat denk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het dekbed is van David de Kabouter :-D
weet je wel... van vroegah! ahaha
Gefeliciteerd. Weer een uniek kind op de wereld.

Zij wij de eersten die het horen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik denk dat bailey, manlief, andere zoon, en wat familie het al eerder wisten. Althans, dat hoop ik. Zo niet, dan moeten we bailey onderwerpen aan een vrijwillige tijdelijke verbanning van zes maanden van GV. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha xd
Deze manier werkt heel goed! Gefeliciteerd!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allereerst Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Alle geluk, liefde en gezondheid toegewenst.
En het antwoord op je vraag: via GV natuurlijk :) of stuur een sms naar iedereen in het telefoonboek van je mobiel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een goede manier om veel mensen te bereiken.

Van harte gefeliciteerd,ik wens jullie alle geluk van de wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we allemaal aan netwerken doen, verspreidt het zich als een lopend vuurtje...
Veel gezondheid voor moeder en kind gewenst!
En proficiat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van harte! Deze posting bereikt alvast enkele tientallen mensen, misschien wel 100. Verder zou je een "viral" via e-mail kunnen proberen. Maar daar heb je nu vast geen tijd voor. Ga maar lekker genieten, en uitrusten - neem ik aan - van alle werk dat je hebt verricht door dit wondertje op de wereld te zetten. Hoera!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Bailey;

Je hebt de juiste manier gevonden lijkt me; van harte geluk gewenst met je zoon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit lijkt me een prima manier!
van harte gefeliciteerd :)
14 jaar geleden
Heel veel geluk ermee, we hebben hier samen voor gezwoegd en meegeleeft. Onze kleine is geboren, wat hebben we hier lang op gewacht. Hij leefde in vele harten een lange tijd, nou jullie allemaal daar, geniet ervan. Hij is ook van ons een klein beetje intussen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk dat je het ons al laat weten, proficiat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je zo'n bordkartonnen ooivaar in je voortuin zetten. Of gewoon van de daken schreeuwen.

Gefeliciteerd !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd he..!

Toegevoegd na 1 uur:
Tebrikler
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs vanuit het ziekenhuis krijg je de felicitaties! Lig hier ook tussen baby gehuil dus wel apart!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twitter? Confrence call?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo!

Fantastisch! Geweldig! Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed gedaan!
14 jaar geleden
Een beter medium dan internet is er bijna niet te vinden
om dit mooie nieuws te melden.

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
En nu tracteren op beschui.. ehh blauwe koek met muisjes :-)).

Hoe heet het kleine wondertje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahahah rubro. Dit is wel een hele leuke manier om te feliciteren. Haha een fervent gebruiker van Paint shop? Ik vind hem prachtig gemaakt!
Bailey kan vast niet wachten tot ze zo'n heerlijke blauwe koek in handen heeft... op naar de supermarkt dan maar weer (als dat weer gaat).
+ 1
Veel geluk en gezondheid toegewenst!
Van harte! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via Hyves, Facebook en Twitter natuurlijk, maak je meteen accounts voor je pasgeboren zoon aan en kun je meteen wat foto's posten ;)

Gefeliciteerd, geniet ervan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een megafoon op Rotterdam CS op vrijdagochtend rond 7:00
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verspreid een virus dat zijn naam draagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze manier dus...

Gefeliciteerd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo dus. :-)

Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O wat fijn! Hartelijk gefeliciteerd meid! Alles goed? En hoe heet hij?

Ik wist dat je inmiddels aan het bevallen was en ik vroeg mij gisteren nog af hoe je dat hier wereldkundig zou kunnen maken omdat alleen vertellen niet mag. Maar ik was wel heel benieuwd dus je hebt het prima gedaan. Met alles! :-)))))))

Heel veel geluk gewenst met de kleine. Geniet er maar lekker van en laat je vooral de eerste tijd maar eens even lekker in de watten leggen. Dat heb je dik verdiend ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gefeliciteerd!

en maak een poster en hang m op in de supermarkt// het buurthuis etc etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit lijkt me een behoorlijk efficiënte manier !
Van harte gefeliciteerd !!
En ou eerst even lekker gaan genieten, we zien je op een gegeven moment vanzelf wel weer terug. Tijdens één van de vele gebroken nachten ofzo ;-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schreeuw het van de daken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bailey wat geweldig, gefeliciteerd met je zoon.
Hopelijk is alles heel erg goed gegaan.
Geniet van de heerlijke tijd die komen gaat en voor je zoon: welkom op deze wereld, je moeder zal je later vast nog eens uitleggen dat je op de site GV zorgde voor een heleboel leuke reacties/antwoorden en dat een heleboel (onbekende) mensen mee genoten met het feit dat jij was geboren!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een stille wens
werd een diep verlangen
naar jou, een klein mens
jij hebt hoop door geluk vervangen.

Gefeliciteerd .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd, Deze manier werkt goed. Heel veel geluk met je kleine mannetje!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Posten op GV blijkt goed te werken!

Gefeliciteerd met je nieuwe zoontje. Ik wens jullie alle geluk en gezondheid toe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een vliegtuigje met tekst.
Van harte gefeliciteerd en ik ben ook benieuwd naar de naam van ons nieuwe wereldburgertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ghihihi ja dit is de manier geloof ik!
Wat een mooi mannetje.. Van harte!
De eerste GV-baby! hoei!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd! Op het world wide web ben je zeker goed bezig om het veel mensen te laten weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd..
een geboortekaart, dunkt me.
een mail kan makkelijker zijn,
succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd bailey. Je kan een SMS bom maken en versturen...
Maar bij ons ging dat een keer verkeerd en kreeg iedereen 99 SMS jes ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd!
*Zo dus; maar dat heb je al genoeg gehoort, ik dacht laat ik eens even een ander antwoord bedenken.
*Via mail?
Maar dat heb je zeker ook al gehoort?
*Roep het om door alle straten xd.
*Kom op tv. (dat antwoord heb je ook al vaker gehad...)
*euhm, maak een hyves voor je zoontje en maak er een soort doorstuur mailtje van zodat iedereen lid wordt. Zo komt een groot deel van de bevolking het wel te weten! xd
Veel plezier met je kind, ik wens jullie veel geluk!

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd Bailey!
Geniet ervan!

Ik ben nu wel erg benieuwd naar zijn naam.
Om het zo snel mogelijk wereldkundig te maken ben je nu op de goede weg :-)
Berichtje in de krant wil ook wel eens helpen, of papieren door de hele straat ophangen met het bericht er op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is de juiste manier, de allerbeste volgens mij.
Ontzettend gefeliciteerd. (al ben ik een beetje laat :-(
Ga er maar lekker van genieten, en als je dan tussendoor eens niet kan slapen pak je gewoon je laptop op schoot en kom je wat vragen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd en het antwoord is Internet en Gv
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bailey van harte gefeliciteerd.
Geniet maar lekker van je zoon en man. En laat je lekker verwennen door alle kraamvisite.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een 'Google Ad' advertentie.

Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van Harte gefeliciteerd!!!
Deze manier (op GV dus),en sms-en, hyves, twitter. Mail iedereen in je mail-box, zet het in landelijke dagbladen, en tenslotte: schreeuw het van de daken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd.
Je had vooraf van iedereen die het graag wilde weten een postduif kunnen vragen. En dan al die postduiven in één keer via zo'n grote postduivenvrachtauto kunnen lossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zegt dat ze een zoon heeft gekregen?
Staat nergens.. Ze vraagt alleen "Hoe vertel je zoveel mogelijk mensen in een korte tijd dat je zoon is geboren?"

Nou:
Hang de vlag uit en zet 'n ooievaar buiten en blauwe slingers of course.. Stuur de mensen die jij belangrijk vind een kaartje. Zet het op hyves en twitter en soortgelijke site's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En daarbij staat een nieuwe Avatar van een persoon dat overduidelijk Bailey's is met in haar armen een wurmpje dat er nu niet bepaald uitziet alsof het al heel lang op deze aardkloot verblijft.
Michael Jackson hield z'n baby gewoon even uit het raam, en de hele wereld had 'm gelijk gezien. Maar dat is uiteraard niet aan te raden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GOED GEDAAN MEID!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IK zou gewoon heel snel op het internet postkaartjes versturen want dan kan je allemaal mensen tegelijk doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd meid!!
Je hebt nu dus drie mannen, wat zal jij verwend gaan worden in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De wederzijdse ouders zijn vaak aanwezig dus met één leuke sms naar iedereen tegelijk in je telefoonlijst. Niemand vergeten en men weet het binnen 5 minuten. De reacties kun je lekker lezen op een moment dat hij jou uitkomt. Uiteraard zijn de kaartjes met de details een dag later verzonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd!

Dit lijkt me een goede manier ja, letterlijk van de daken schreeuwen is natuurlijk ook leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gefeliciteerd met de geboorte van je zoon.
iedereen een emailgeboorte kaartje sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twitter misschien? Als je dat hebt? Iedereen die kent en er ook op zit ziet het dan meteen...
En anders e-mailen met heel veel CC-adressen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uodate je status in LinkedIn/Plaxo/etc en/of stuur een tweet rond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou het gewoon via sms een bericht versturen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet via GV, want dan komt het over dat je gewoon aandacht wil
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaloers? Beetje zielig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, maar ik loop ook niet over de geboorte van mijn dochter op een site te roepen naar virtuele "vrienden"
Hi Baily,

van harte gefeliciteerd met je zoontje! geniet maar lekker met z'n 4-tjes van deze speciale tijd!

Ik zou zeggen schreeuw het van de daken!