waar kan ik engelstalige artikelen vinden over pedagogisch leefklimaat?

heb al gezocht op internet maar ook met behulp van vertalen kan er niets over vinden. Ik ben aan een scriptie bezig die het onderwerp Pedagogisch behandelklimaat heeft. alvast dank voor de reactie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

In een scriptie moet je meestal je teksten onderbouwen met wetenschappelijke artikelen. Google heeft een speciale zoekmachine ontwikkeld die hier op kan zoeken: Google Scholar (bron 1).
Er wordt bijvoorbeeld gezocht in teksten van universiteiten en hogescholen; en zaken als vaktijdschriften. Ook worden er citaten van vooraanstaand wetenschappers weergegeven.
In bron 2 de wetenschappelijke artikelen waarin de exacte combinatie "pedagogisch leefklimaat" voorkomt.
In bron 3 de wetenschappelijke artikelen waarin de exacte combinatie "educational climate" voorkomt.