Mijn zoon wordt over 2 weken 4 jaar. Wat is leuk om hem te geven?

Lego krijgt hij al, en spullen zoals een fiets heeft hij al. Ideeen meer dan welkom!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (9)

Ik heb dezelfde vraag ook al gesteld haha. Heb erg leuke ideetjes gekregen, kijk maar es:

http://www.goeievraag.nl/vraag/zoon-kopen-vierde-verjaardag.20488

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik heb voor onze zoon, die donderdag jarig is, een op afstand bestuurbare auto gekocht van Chicco, speciaal voor kinderen vanaf 3 jaar. En het spel Sjakie de schildpad, zie:Help Sjakie de schattige muzikale schildpad om steeds hoger te klimmen, maar let op dat hij niet valt ! Sjakie vertelt je ook welke kleur van blokjes je onder zijn pootjes mag plaatsen, voorzichtig !

Een elektronisch spel voor 2 tot 4 spelers, vanaf 3 jaar.

Succes nog met zoeken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een elektrische motor.

Toegevoegd na 1 uur:
bedoel een kinder car
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vier jaar is ook een leeftijd dat je wereld weer wat groter wordt.
Rollerskates voor beginners met helmpje en al het beschermmateriaal.
Verhaaltjes/ voorleesboeken
Borduur/prik/plak kaarten. Stickerboek.
Timmerspullen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is net nieuw speelgoed op de markt waar kinderen zelf fietsen en skelters etc van kunnen maken. Het is van hout en is een soort bouwpakket. Er zijn 3 dozen met verschillende mogelijkheden.

Het heet de moov of zoiets, zie link.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.makeitmoovit.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
playmobil vinden ze echt fantastisch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Open een spaarrekening waar je vanaf nu elk jaar een vast bedrag opzet. En geef op de verjaardag zelf een klein cadeautje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik je eigen fantasie. Jij bent toch de ouder van het kind en kent hem het beste, jij weet toch wat hij leuk vindt! Daar kunnen buitenstaanders je niet in raden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft aan dat hij al lego krijgt. Het leuke van lego is, dat je er veel van kan bouwen als je er veel verschillende stenen van hebt. Maar dan bedoel ik wel de originele bouwstenen, en niet al die dozen waar je een speciaal ding van kan maken.
Mijn 2 zoons waren ook helemaal gek op de duplotrein. Dat is ook van lego. Hebben ze jaren mee gespeeld, en kun je veel mee uitbreiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Seizoenskaart voor Feyenoord ;)))

Toegevoegd na 1 minuut:
Zusje ;)))