Osama was het 17e kind van de 54 kinderen die Mohammed bin Laden bij tien vrouwen kreeg. Mohammed bin Laden was een steenrijke zakenman die zijn fortuin verdiende in de bouw, onder meer bij de renovatie van moskeeën. Enkele van zijn projecten zijn de renovatie van de Ka'aba in Mekka en de Al-Aqsamoskee in Jeruzalem.

Toegevoegd na 8 minuten:
Mohammed bin Laden kwam in 1967 door een vliegtuigongeluk om het leven.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe die heet weet ik niet maar zijn vader is al op vrij jonge leeftijd overleden. Was een geleerd man en had aardig wat handel opgezet. Maar had niets met extremisme.