Hoeveel kost het als man/vrouw zijnde om een test te laten doen om te zien of je nog kinderen kan krijgen?!

Hoeveel kost het als man/vrouw zijnde om een test te laten doen om te zien of je nog kinderen kan krijgen?! Graag man/vrouw appart. & in Jip&Janneke taal + bron aub.

Dankje!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (3)

Nou nou Don grigori,een beetje tactvoller mag wel hoor.

antwoord op je vraag:
Als je deze twijfels hebt waarom ga je dan niet naar huisarts,die geeft je een verwijzing naar gynaecoloog,die kan jullie beiden testen,de man dmv van zaadlozing in potje,zaadjes worden dan geteld,en de vrouw dmv inwendige echo's of er nog een eicelrijping plaatsvind.

Veel succes ermee

Toegevoegd na 46 seconden:
Bron is eigen ervaring na moeilijk zwanger worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van alle methodes om de vruchtbare periode van de vrouw te bepalen, is zijn de vruchtbaarheidstests het meest nauwkeurig.
Vruchtbaarheids test of ook wel ovulatietesten genoemd, zijn te koop bij iedere drogist en zijn ook eenvoudig in gebruik. Deze vruchtbaarheidstesten hebben, wat gebruik betreft, iets weg van een zwangerschapstest.

Mannen hebben tegenwoordig ook de gelegenheid om thuis hun vruchtbaarheid te testen. Lang is dit alleen voor de vrouw voorbehouden en moest de man de gang naar een arts zetten.
Tegenwoordig kan hij online zijn vruchtbaarheidstest kopen of bij een apotheek halen.

Zoals deze:
Zeker willen weten wie van de partners vruchtbaar is of juist niet?

Probeer dan nu dit unieke combinatie pakket:
Kost 40,91 euro.

Ovulatietesten voor de vrouw (pakket met 7 volledige testen om met een betrouwbaarheid van 100% aan te kunnen tonen of en wanneer er een eisprong is)
Vruchtbaarheidstest voor de man (pakket met 2 volledige testen om te bepalen hoe het is gesteld met de beweeglijkheid en het aantal zaadcellen)
Midstream zwangerschapstest (doosje met 99,9% nauwkeurige en vroeg te gebruiken zwangerschapstest) Nu tijdelijk: 2 Testen!

http://www.testjezelf.nu/ovulatietesten/vruchtbaarheids-combinatiepakket.html?gclid=CKrK5s7jx6cCFUKGDgodSno3DA

Mocht dit allemaal niet zijn wat je bedoelt,
dan ga je naar de huisarts.
http://www.kinderwens.nl/aboutFertility/firststeps/index.asp?C=96337406140786805556
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het niet zo op al die 'zelf' testen, want wat doen mensen met de uitslag.
Maar dat is een andere discussie +1
Je kan zoveel testen als je wilt maar het nooit zeker weten. Je weet het alleen als je er echt voor gaat.

Met mijn ex ben ik jaren aan het doctoren geweest incl. ivf met icsi. Ze konden geen afwijkingen vinden die de aanleiding zou kunnen zijn. Behalve een iets verminderde sperma telling maar niet onmogelijk laag.
Ik ben wel na één poging zwanger geworden van een andere man. En heb nu zo'n ongelooflijk mooi zoontje...