Het model!
Volgens mij is de Frog al helemaal niet meer (nieuw) te koop, De twee modellen zijn nu Bee en Cameleon. De Frog kon je in uni kleuren kopen en de Cameleon is twee kleuren (bak en kap andere kleur).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De cameleon heeft meer kleuren, verder is het praktisch hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een heel belangrijk verschil is volgnes mij de in hoogte verstelbare duwstang. Wij hadden een cameleon daar kon je de hoogte instellen. Volgens mij kan dat niet bij de frog.