13 maanden sprong baby?

Onze meid is nu bijna 13 maanden.
Sinds ongeveer een week, anderhalve week is ze niet te genieten.
Ze doet eigenlijk niks anders dan huilen, huilen, huilen.
Ze wil niet meer zelf spelen, eten gaat moeilijker.
Ook is ze 'snachts ineens veel wakker (wat eerder nooit zo was) en ook is ze 's ochtends veel vroeger wakker dan eerst.
Iemand ervaring met de 13 maanden sprong?
Wordt er doodmoe van....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Ik zou toch met haar naar de dokter gaan, want plotseling niet willen eten, spelen en slapen en dan ook nog eens veel huilen, klinkt niet goed.

Ga met haar naar een kinderarts als de huisarts niets kan vinden, al is het alleen maar om al het medische uit te sluiten.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijgt ze tandjes? Ik heb geen idee hoe oud je bent als je die kijgt eigenlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het al een week aanhoudt dan is er iets mis....misscien heeft ze keelpijn omdat ze niet wilt eten, ga naar je huisarts die weet vast raad...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is alweer even geleden dat ik de kinderen klein had, maar toen ik je vraag las dacht ik gelijk: kan het niet zo zijn dat je dochter alles veel bewuster meemaakt en dat s nachts gaat herbeleven? daardoor slaapt ze slecht en als gevolg dáárvan zit ze overdag niet in een lekker velletje....zou zomaar kunnen. Want als (zoals reeds is vermeld) ze last van haar oortjes had, zou ze er naar grijpen en bij keelpijn kun je dat vaak "ruiken" en hebben ze verhoging. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik altijd een vrij nuchtere moeder ben geweest die niet snel overbezorgd was.
Succes