mijn zoon van 1 eet zijn bedje op? Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter bedje kopen. Toen ik mijn oude bedje na 30 jaar ging schilderen voor mijn jongste dochter kwam ik de tandafdrukjes van mijzelf ook nog tegen ;o)

Antwoorden (4)

Flesje geven of een speentje? Waarschijnlijk kauwt hij ook op zijn trui, een speeltje om te kauwen is ook een uitkomst. Waarschijnlijk krijgt hij tandjes of heeft hij dorst..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fijne bijtring aan hem geven. Hij heeft gewoon knaagzin. Het is niet gezegd dat hij nu die bijtring gaat gebruiken, dus controleer even of zijn bedje wel met kindvriendelijke verf geverfd is. Dat is tegenwoordig met alle bedjes het geval, maar als je een oud bedje hebt kan het zijn dat de verf giftig is.

Laat hem verder lekker knagen, het gaat vanzelf weer over en als het bedje niet splintert, kan het geen kwaad.

Ik zou wel maatregelen nemen als hij hele compartimenten uit z'n bedje knaagt, want dan heb je waarschijnlijk een alien gebaard in plaats van een mensenkind. Maar ik schat zo in dat het wel meevalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha. "Laat hem lekker knagen"
Chamodent suikervrije druppels gebruiken. Dat is een homeopathisch geneesmiddel van het merk VSM. Bij de meeste drogisten te koop. Het vermindert de pijn en rusteloosheid bij het dookomen van tanden en kiezen. Meerdere ouders op deze site hebben bevestigd dat dat goed werkt.
13 jaar geleden
er zijn bijtrailtjes te verkrijgen bij de Ikea maar ook van Prince Lionheart worden ze verkocht.

het bijten gaat vanzelf over, maar iets wat beter knaagbaar is (bijtring) kan je natuurlijk altijd proberen.

ik hoop dat je een oplossing kan vinden voor je nog net het laatste spijltje naar binnen ziet gaat bij je vraatzuchtige zoontje.

die knagers van mij zijn er vanzelf mee gestopt.

succes!