Wat zijn de eerste zwangerschapssymptomen die optreden?

Ik weet dat een zwangerschaptest echt uitsluitsel geeft,maar ik ben beniwud naar de eerste tekenen.Op internet kwam ik al veel tegen,maar zouden er ook ''ervaringsdeskundigen'' kunnen antwoorden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

pijnlijke borsten,het uitblijven van menstruatie,een beetje gezwollen buik,ochtendmisselijkheid,zin in bepaalde gerechten en een degout voor sommige spijzen of dranken. Mijn huis moest heel netjes zijn,elke dag poetsen.
De dokter zei dat ik absoluut geen mosselen mocht eten omdat je daar een voedselvergiftiging van kan krijgen en dat zwangere vrouwen daar gevoelig aan zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ik had als eerste last van mijn borsten, en ik werd met een week of 5 heel erg misselijk en moe,.
ik kon geen koffie en ruiken dan werd ik al misselijk,

Toegevoegd na 25 seconden:
koffie en eten ruiken bedoel ik,
13 jaar geleden
Zere borsten en moe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misselijk...
pijnlijke borsten..
bepaalde geuren die ineens niet meer lekker waren...

Toegevoegd na 53 seconden:
en uitblijven van de menstruatie natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoofdpijn, zeurende buikpijn, ochtendmisselijkheid, andere eetlust als voorheen, wisselend humeur, gevoelige borsten, bruinige afscheiding ..

Maar alles wat hier staat hoeft niet hoor!, bij elke vouw en zwangerschap is het vaak anders...

Toegevoegd na 1 minuut:
en oja, op eens niet meer vooruit te branden zijn (-;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zere borsten, moe, misselijk (vooral 's ochtends), bepaalde geurtjes nu ineens vinden stinken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misselijk worden van bepaalde luchtjes zoals koffie je parfum waar je normaal nooit misselijk van wordt en overgeven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn borsten werden groter,en mijn tepels donkerde van kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rare smaak in je mond, 'strakke' borsten, 's ochtends een beetje misselijk. In deze volgorde, bij alle 3 de zwangerschappen.