Hoe help ik een jongen met ontwikkelingsdysfasie?

Ik heb hier een jongen 10-11 jaar met ontwikkelingsdysfasie waar ik meer expressieve taal wil mee doen, welke zijn de stappen die ik moet doen?

2 weken geleden
in: Kinderen
tinus1969
2 weken geleden
Wat is jouw rol? Familie? Heb je al met de behandelend arts/therapeut overlegd?
huk250
2 weken geleden
Ik ben student logopedie, en voor een toekomstige stage had ik al enkele inzichten gehad zodat ik ze naast het lesmateriaal kan proberen toe te passen
jc54
2 weken geleden
Op de volgende site staan enkele tips.
https://blog.bijleshuis.nl/dysfasie-signalen-herkennen
huk250
2 weken geleden
Hartelijk dank voor de feedback, zal er even naartoe kijken

Geef als eerste antwoord