Bestaan er in Vlaanderen of Nederland bijeenkomsten voor ouders met kindjes met zeer ernstige voedselallergieën?

Eens praten met "lotgenoten" zou mij zeer veel deugd doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Kinderen
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan
http://www.voedselallergie.nl/

Antwoorden (1)

Werking: Dit is een jonge zelfhulpgroep voor mensen met allergie of een aan allergie gerelateerde aandoening zoals eczema, voedselallergie, astma, rhinitis.
Enkele malen per jaar zijn er voordrachten en informele bijeenkomsten. Het aanbod wordt aangekondigd op het forum, via de nieuwsbrief en op de beide websites, waar men ook tussen de samenkomsten in kan uitwisselen met andere lotgenoten.

e-mail: info@eczemanet.be
Website: www.allergienet.be