mijn zoontje van 5 heeft elke keer een bloedneus vandaag al 3 keer komt ook veel snot ( lijkt op een lange worm) mee. Moet ik me zorgen maken???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Kinderen
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn zus heeft in de zomer ook vaak bloedneuzen ( ook met snot ) ! Bij haar komt het door de zon en de warmte !! Nu weet ik niet of het bij jou zoontje alleen in de zomer is of ook in de winter !

Het beste antwoord

Het is lastig om van afstand te beoordelen hoe ernstig de situatie is, maar in dit soort gevallen kun je beste bij de huisarts binnenwandelen. Deze kan je hier ongetwijfeld mee verder helpen. Vaak een bloedneus hebben lijkt mij in elk geval niet normaal, dus ik zou zeker even langsgaan.