mijn zoon is drie en half hij eet inorm goed alles wat je wenst groenten vlees fruit aardappelen vis enzo voor maar komt geen kilo bij hoe komt dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kinderen
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinds hoe lang is hij niet meer aangekomen?

Antwoorden (1)

Dit heeft ermee te maken dat een kind heel veel energie heeft en veel in beweging is.
Je mag er heel blij mee zijn dat je zoon alles lust want dit hoor je niet vaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja we denken en de dokter ook dat hij adhd heeft maak ze kunnen het nog niet testen zeggen ze maar dus het is heel normaal dan want hij is wel heel druk hoor dat wel net een duracel konijntje hehe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat je kind niet te snel het stempeltje van een adhd kind opgeplakt krijgen,vroeger had je ook drukke kinderen en toen werd het gewoon een druk kind genoemd,maar tegenwoordig is een druk kind al snel een adhd kind.
Ritsuka
11 jaar geleden
Hij is gewoon lekker druk en energiek, wees blij dat hij goed eet