Kinderen van 3 t/m 5 maanden wel of niet trakteren?

De oudere kinderen krijgen rozijnen, koekje en belleblaas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je trakteren is hij zij,1 jaar geworden, geslaagd voor iets

Het beste antwoord

Bedoel je trakteren op het kinderdagverblijf? Als je erg graag toch iets wilt doen, zou je bijvoorbeeld knisperdoekjes kunnen maken, dat vinden baby's geweldig. Dan naai je knisperend plastic in een dubbel lapje fel gekleurd stof. Hang er een hoera kaartje aan en klaar. ( of je laat het door een handig familielid /kennis doen natuurlijk ;))
Ik heb ook al eens uitdeelboekjes gedaan op de peuterspeelzaal. Dit zijn kleine boekjes van bijvoorbeeld dikkie dik of van dat girafje. Superleuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor je hulp

Andere antwoorden (7)

niet trakteren.. Kinderen van 3 -5 maanden zijn nog babies en snappen nergens nog wat van. ( ja, komt mijn melk eraan )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet trakteren, hebben ze helemaal niet nodig. Zolang ze niet weten wat snoep en koek is het ook niet geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, een kind van 3 tot 5 maanden realiseert zich dat niet. Er komen nog momenten genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal niet trakteren.
Ze beseffen het nog niet eens.
Waarmee zou je ze trouwens moeten trakteren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja.....ik zou het ook niet weten +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je :)
Zo heel veel valt er niet te trakteren met die leeftijd. En ze hebben het besef ook niet wat het inhoudt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal niets. De moeders hebben altijd iets bij zich voor de kleintjes, maar daar hoef jij verder niets aan te doen.

(Maak maar wel veel foto's)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij mag een kind toch pas bij 1 jaar vast voedsel? Je kunt ze trakteren met een rammelaat..of zo :p

Toegevoegd na 16 seconden:
rammelaar dus*