Wie weet er een middeltje om op de duim te smeren om het duimzuigen te voorkomen

Weet iemand een natuurlijk middeltje om op de duim te smeren zodat er niet meer op de duim word gezogen. Al meerdere keren een flesje byte tex gehaald bij de kruidvat, maar onze zoon wast dit er op school gewoon van af ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
13.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe oud is je zoon??

Het beste antwoord

Herome bye bite. Is een soort nagellak (zonder glans!) die gebruikt word tegen nagelbijten. Kan ook goed bij duimzuigen gebruikt worden. Is niet af te wassen. Moet er met nagellakremover weer worden afgehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Daar heb je nagelbijt spul voor nodig het kan ook op je duim namelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sambal of iets wat uw kind echt vies vind ik vond blijkbaar honing erg vies vroeger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pleister op de duim plakken dat helpt écht! Heb het bij mijn dochter gedaan toen ze nog klein was. Ze wou het ook zelf. Het herinnerde haar er aan als haar duim weer eens richting mond ging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vindt ik nog wel goed en ook kindvriendelijk
ik wou net bitex gaan schrijven, bij mij als klein kindje werkte dit namelijk wel. was blijkbaar niet slim genoeg om het eraf te wassen. maar als je het er af kan wassen, dan is er niets wat je er op kan doen wat je er wel vanaf kan wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets wat vies is, poep bv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Goed idee, overal poepsporen waar hij geweest is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is wel natuurlijk XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een onzin
Wilt uw zoon van het bijten af, of wilt u het liever dan hij?
Als hij echt gemotiveerd was, zou hij het wel laten zitten. Dus misschien even wachten tot hij het zelf inziet. Het beste middel is nog altijd motivatie.
De angst uitgelachen te worden door vriendjes zal beter gaan werken dan dat over zoveel jaar zijn tanden scheef staan. Zoveel jaar is nog heel erg ver weg
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ helemaal mee eens
laat er een pad op piesen, dan is hij er zo vanaf, dat schijnt echt goor te zijn, en te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vroeger ook heel lang geduimt. Het was een soort gerusteling voor me. Ik werd er rustig van. Op een gegeven moment groei je er overheen. Als je ouder wordt is het niet stoer meer om te duimen:-) Daarbij als het kind het zelf ook wil stoppen dan lukt het better. Ik zou me niet al te veel zogen maken over het duimen. Wellicht als je er zo mee bezig bent dat het alleen maar langer duurdt. Kinderen kunnen volhardend zijn als ze iets willen wat niet mag:-)

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
De duim insmeren met het blad van Broccoli,Munt of Peterselie.Dat trek voldoende in de huid om even een vieze smaak af te geven,is er zomaar niet af te wassen en is volkomen ongevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gooi dat byte ex maar eens over een gelakt bureau, dan weet jij wat je bij je zoon in de mond stopt. Daar ga je van schrikken. Na tien minuten zuigen is het eraf. Ik spreek uit ervaring.
ik heb zelf 18 jaar lang duim gezogen en ben geminderd omdat ik vriendjes kreeg en gestopt door mijn tongpiercing (ook door een beugel heen kun je duimzuigen, die blaren gaan ook over). Duimzuigen biedt troost en comfort, het beste wat werkt is zorgen dat troost zoeken niet teveel nodig is door een vertrouwd en liefdevol thuis te bieden (zeg niet dat u dat niet doet, maar een van de redenen dat kinderen lang duimzuigen kan zijn dat de thuissituatie niet ideaal is)
en hem te leren dat hij het niet doet in het bijzijn van anderen en eventueel hem te vertellen waarom.
Die tanden komen wel weer recht, daar is hij tot zijn 18e voor verzekerd. Ik snap dat veel ouders het hun kinderen willen afleren, maar behalve de tanden heb ik het probleem nooit zo begrepen.