hallo mijn zoon van 3 maanden is met een helmpje op geboren kan hij dingen zien ? want hij is ook heel druk met zijn hoofdje en is heel druk

mijn zoontje is op-geboren met een helmpje en is heel druk met zijn hoofd hij kijkt heen en weer blijft bewegen met zijn hoofd en hij is ook erg onrustig ik heb zelf ook wat met het hiernamaals en ben benieuwd waarom hij dit doet of hij iets kan zien of wat het is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kinderen
1.1K
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
wat bedoelt u met een helmpje op geboren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is oude bakerpraat, met de helm geboren, zou je helderziend zijn of worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat zeggen ze als je voor controle bij het bureau komt?
Als hij zo voortdurend blijft bewegen met zijn hoofdje, zou ik wel met hem, via de huisarts naar een kinderarts gaan. Dat helmpje stelt niks voor en betekent niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Ineke, lijkt me minstens zo interessant !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zal dat een ontzettend zware bevalling geweest zijn.

Antwoorden (5)

Dat is natuurlijk hartstikke bijgeloof!

Dat jouw zoontje zo onrustig is, heeft waarschijnlijk te maken met de geboorte. Veel baby's hebben nog tijden last van pijn na de geboorte. Met name als de bevalling zwaar of te snel is gegaan.

Ga met hem naar de dokter en laat hem goed nakijken.

Voor het eventuele KISS syndroom kun je een Osteopaat raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gedrag voor een kind. Moet je niets achter zoeken. Kinderen doen gewoon zo. Het is een kind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je a.u.b. niet in met zaken als 'iets zien' in de zin van helderziendheid e.d... Da's allemaal grote kolder. Met nadruk op 't woord grote.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de helm geboren wil zeggen dat eerst een deel van de vliezen het geboorte kanaal verlaat.
Het staat u vrij om zoals velen voor u en na u er speciale waardes aan toe te dichten.
Laat echter medische zaken over aan anderen die een jarenlange studie achter de rug hebben en die met goed gevolg hebben afgesloten.
(de placenta komt er als laatste uit, al af niet met een medische ingreep)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat het kind gewoon kind zijn en ga er geen dingen in zien die je zelf graag gehad zou hebben.