waar mag je defecte e-cars opslaan?

Ik wil graag weten waar defecte e-cars opgeslagen mogen worden. Dit i.v.m. een project op het werk bij calamiteiten. De auto's moeten in een container ondergedompeld worden (tot in ieder geval 10 cm boven het accupunt). Temperatuur moet komen tot 60 graden of lager. Als je de betreffende e-car (welk merk dan ook) in een vloeistofdichte container hebt geplaatst, waar mag je de container dan neerzetten voor een paar dagen? (ongeveer 4)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Milieu
3.8K

Antwoorden (1)

Ik weet niet of dit specifiek geregeld is, maar gezien de risico's zou dit op een industrieterrein of bij garagebedrijf moeten gebeuren, onder toezicht, en met een adequate milieuvergunning (die bv ook eisen stelt aan waterafvoer, opvang lekwater en/of lekdichtheid containers; dat water zal waarschijnlijk vervuild raken).