Zijn er al gemeenten waarbij je neejastickers gratis online kan aanvragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Milieu
1.8K
Amadea
10 jaar geleden
Wat let je om bij jouw gemeente te kijken of dat mogelijk is? Jij hebt er toch niks aan als het bij bijvoorbeeld Lutjebroek kan?

Het beste antwoord

Ja er zijn diverse gemeenten die dit als online service bieden. Zie de bronvermelding voor een overzicht van deze gemeenten. De lijst kan onvolledig zijn. Kijk ook op de website van je eigen gemeente of het mogelijk is.
Bij andere gemeenten kun je soms de stickers afhalen aan de balie.

Je kunt ook elders stickers bestelen. Soms voorzien van een reclame boodschap en vaak betaal je een klein bedrag voor de onkosten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Reizen! Mijn gemeente zit er helaas nog niet tussen. Had het al nagekeken op mijn gemeente-website, maar toch, niet geschoten….
Het verbaast me trouwens hoe weinig gemeenteen hier nog aan doen. Hoe dan ook, dat wordt maar bestellen, k ga er geen dag voor vrij nemen. Groetjes, André

Andere antwoorden (1)

De NEE JA stickers kunnen nog niet digitaal bij de gemeente worden besteld.
Wel is het mogelijk de brievenbussticker aan te vragen via het servicenummer 0900-2025095 (€ 0,25 cent per minuut), alleen voor vaste telefoonaansluiting (geen mobiele nummers).

Op dit moment wordt gewerkt aan een systeem om de stickers ook per internet te bestellen. Binnenkort zal dat mogelijk zijn.