hoe bied je een bigbag met straattegels aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Milieu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste lijkt me contact met de gemeente op te nemen, zij zullen je de mogelijkheden wel vertellen.

Antwoorden (1)

Een Big bag is een stevige afvalzak met een inhoud van 1m3 die U kunt bestellen. U kunt lege zakken kopen die U dan later zelf vult.

Indien U een lege Big bag bij U thuis wilt vullen met bijvoorbeeld puin dan plaatst U de zak op een makkelijk bereikbare plaats vanaf de straat. U vult de Big bag dus ter plekke, een volle Big bag is met de hand namelijk niet meer te verplaatsen. Wij komen de Big bag met een kraanwagen ophalen dus het is van belang dat we er met de kraan aankomen. Plaats de Big bag niet onder een boom, we kunnen de Big bag dan niet laden met een kraan zonder de boom te beschadigen.
Gewoon vullen en zo neerzetten dat ze hem makkelijk kunnen ophalen. Niet hoger vullen dan een cm of tien tot onder de rand.