De auto van mij vader lekte olie, en nu is er olie op de straat, waarmee is de olie van de straat te verwijderen?

Toegevoegd na 53 seconden:
De straat is gelegd dus geen asfalt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Milieu
1.4K

Antwoorden (4)

dreft afwasmiddel erover heen breekt de olie af
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga ff naar de Praxis,Gamma of een dergelijke zaak. Zoek iets van HGV olieverwijderaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De stenen waar de plek zit eruit halen en ondersteboven weer terugleggen. Weg plek!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mja, was ook waar ik als eerste aan dacht, alleen aan de hoeken van de stenen zit een randje. Waardoor de stenen niet goed naast elkaar gelegd kunnen worden als je ze omdraait.
Speciaal voor autolekken:
Als het grijze (betonsteen?) ondergrond betreft: pure cement op-strooien. Niet wegvegen, alleen inborstelen. De volgende dag wegschrobben met toevoeging van Vanisch en scheutje Dubro in het water.

Mogelijk andere huismiddelen zijn:
Glorix - groene zeep - talkpoeder - alcohol - afbijtmiddel als er na reiniging nog donkere vlekken te zien zijn. Gewoon toveren met wat je hebt, geeft vaak een beter resultaat dan de z.g. speciale middelen.