Weet iemand of er bossen zijn in de buurt van leiden?

Toegevoegd na 38 seconden:
zo ja waar en hoe heten ze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Milieu
6.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is voor jou 'in de buurt'?

Antwoorden (4)

De Vlietlanden, ligt ongeveer tussen voorburg en Leiden. Moet je even opzoeken op internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ja, bossen....
je zit wel hartje randstad he?
de eerder genoemde vlietlanden zijn mooi; veel water ook, en vogelkijkhutten.
in warmond heb je verder het bos van kranz, niet groot, maar wel oud, met grote statige bomen.
daar bevindt zich ook een reigerkolonie.
dan is er nog de pan van perseijn in valkenburg; duinlandschap met bossige stukken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onterechte min, omdat je wel degelijk natuurgebieden in de buurt benoemd. Vraag me af wat de minner bedoelt. Plus ter compensatie!
Rieneke1
12 jaar geleden
bedankt!
minnaar is vast geen natuurliefhebber ;)
in noordelijke richting het achterduinse bos bij Vogelenzang
in zuidelijke richting Eikenhorst in Wassenaar en verder Haagse bos.
12 jaar geleden
De horsten - wassenaar
Meijendel-wassenAar