Zijn de noordpool en de zuidpool hetzelfde qua verandering door de milieu vervuiling?

Smelt er bij de noordpool even veel ijs af als bij de zuidpool, veranderd de ene meer door de andere vanwege milieuvervuiling?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Milieu

Antwoorden (1)

Ha, die Afratjuh;

Het Noordpoolgebied bestaat uit drijvend ijs en Antarctica is een continent. Dat zijn flinke verschillen dus ik denk dat eventuele klimaatveranderingen er ook wel eens verschillend kunnen uitpakken.