Hoe krijg je die irritante ganzen van je gazon?

Ze schijten de hele boel onder.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Milieu
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een pop van Geert Wilders in de tuin zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, daar rent iedereen van weg haha...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of lege ganzenleverblikjes.

Het beste antwoord

gewoon accepteren dat ze er zijn, of verhuizen naar een plek waar de ganzen niet zijn. Het is mooi dat die dieren zo in je wijk lopen, dat heb je niet overal!! en ja wat die ontlasting betreft: niet voeren bij je tuin (als je dat doet dan want ze onthouden het voor de volgende keer), en je kunt er zelf omheen lopen of je haalt het weg. mischien dat ik er zo makkelijk over praat, maar overal zie je vogelpoep, kattenpoep en hondenpoep dus dat van die ganzen is ook niet zo heel apart. lijkt me eigenlijk wel gezellig met die ganzen, ze horen er gewoon bij in jou wijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Hekje plaatsen zodra ze van het gazon zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem een kat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze van een kat niet zo onder de indruk zijn meer een goeie grote hond wil nog wel eens helpen denk ik
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk, dat het dan vechten wordt :#
Rieneke1
14 jaar geleden
-1, omdat ik in het vogelasiel de ganzen binnenkrijg die door een hond te grazen zijn genomen, en dat ziet er niet mooi uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een reigerschrik, dat sluit je aan op de buitenkraan, op het ding zit een sensor die iedere bewegeng in de gaten hebt, zodra er een reiger of gans in de buurt komt gaat er een sproeier aan, daar schrikken de reigers en de gansen denk ik ook wel.
Let wel op ,hij spuit jouw ook nat als je de kraan aan zet en niet meer aan de sensor denkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ED,dit zou je als antwoord hebben moeten plaatsen,echt een reuze idee,nu krijg je geen +jes.AGOSSIE.
capthavoc
14 jaar geleden
o jee daar dacht ik echt niet aan hoor ik heb ook niet gezegd de je de hond er moet loslaten alleen maar in de buurt is al genoeg
je doet er niets aan. zodra een groep heeft besloten dat dat gezon HET gazon is dan is dat zo. ze schijten indd alles onder. maar met wat geluk blijven ze nog maar even.
hopen dat ze volgend jaar niet terug komen.
en anders struiken planten als ze weg zijn.
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdelijk een auto neer zetten? Misschien vinden ze er dan niks meer aan en zoeken een ander gazon. Waar ze dan blijven (is dan de hoop).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dubbelloops jachtgeweer....?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gazon, tuin noemen. Misschien zijn ze ook nog dyslectisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat lief van je :(
Leer van de beesten te houden, dan kun je de ongemakken voor lief nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een grote super socer (goed op druk) spuit je ze wel weg.
En als je plotseling je gazonsproeier aanzet, geeft ook wel leuk effect. Zijn ze ook weg.

We hebben wel eens cd tjes opgehangen tegen de vliegen. Vliegen zaten er nog, maar de ganzen waren er goed bang van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
één voor 1 oppikken in de kofferbak douwe. En dan ver weg brengen, en daar los laten. Ben je der van af.