Waarom wordt er in Nederland niet een standaardwaarde voor CO2 uitstoot gebruikt in relatie tot energieverbruik in Kwh?

Je zou verwachten dat er een gemiddeld CO2 waarde wordt gehanteerd op basis van de mix van energie opwekking door kolen, aardgas of kerncentrales. Niemand van ons weet of je van de ene of de andere centrale door je leiding elektriciteit krijgt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Milieu

Het beste antwoord

Weliswaar een lijst over 2005, maar toch nog wel een goede richtlijn, zie bron :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hartstikke bedankt! het enige antwoord, maar zeker ook het beste antwoord.