Wat kun je het best doen, als je de container bent vergeten voor de deur te zetten en je wilt hem echt leeg hebben?

Er ligt namelijk ook al een week vis in o.a.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Milieu
62.8K

Het beste antwoord

ik heb een keer gehad dat ze hem vergeten waren te legen terwijl hij wel bij de weg stond. gemeente gebeld en die stuurde alsnog mensen met een gemeentewagen en hebben hem geleegd. dus als je belt komen ze je misschien wel tegemoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een paar straten verderop zetten, waar ze nog niet langs zijn geweest om te legen (heb ik wel eens moeten doen). Als dat niet meer lukt, zul je het zelf naar de stort moeten brengen (eventueel overbrengen in zakken).
Beter dát dan maaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar de gemeente reinigings dienst bellen
soms komen ze dan alsnog
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze binnenkort een paar straten verderop langskomen, kun je je container daarheen rijden.

Je kunt de inhoud zelf afleveren bij de gemeentelijke vuilinzameling.

Als er heel binnenkort een andere container wordt geleegd, kun je voor één keer je bederfelijke afval daarin doen. In dit geval mag je vis best een keertje in de grijze container.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het afval uit de container in zakken doen en dan op andere plekken wegdoen. Bijv. bij grote containers van flats, of gemeente prullenbakken die door de stad staan.

Zorg er wel voor dat alle brieven waar je naam en/of adres op staan er niet bij zitten anders komt de milieu politie misschien langs ;)

Vroeger vergat ik regelmatig het afval buiten te zetten. Op het laatst deed ik meestal alles in boodschappen tassen en verdeelde ik het over gemeente containers en prullenbakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan de regelingen in je gemeente. Je moet het afval zin zakken doen en die dan bij de stortplaats oid afleveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vergeet het vuilnis ook wel eens tijdig buiten te zetten. Wil ik het toch snel weg hebben, dan maak ik een ritje naar het dichtsbijzijnde afvalscheidingsstation.