welk sterrebeenbeeld met ascendant ben ik? Ik ben geboren op 19 februari 1973 rond 15:00 uur.

Ik ben ook benieuwd welke sterrenbeelden een goeie match zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je Ascendant is 29 graden Kreeft volgens: http://www.spiritplaza.org/astrologie/ascendant.php

'Je bent erg gevoelig bijzonder gehecht aan je vertrouwde omgeving. Daarom zul je veranderingen in je omgeving bij voorkeur geleidelijk willen aanbrengen. Als je nieuwe mensen ontmoet dan ben je aardig en vriendelijk, maar voordat je met je diepere gevoelens komt, kijk je liever eerst de kat uit de boom. Maar als je mensen na verloop van tijd eenmaal vertrouwt, dan vertrouw je ze ook volkomen. Echte vriendschappen sluit je eigenlijk het liefst voor je hele leven.'

'Omdat je gevoelig bent weet je als geen ander hoe erg het is om door iemand gekwetst te worden. Daarom heb je van jongs af aan al geleerd om voorzichtig met de gevoelens van anderen om te gaan. Daardoor ben je ook erg goed in het troosten en beschermen van mensen die door anderen gekwetst zijn. Je moet uitkijken dat je zelfvertrouwen niet ondermijnd wordt, want als dat gebeurt kun je te veel in je schulp kruipen en je gaan afzonderen als iemand je kwetst, zeker als die iemand een belangrijk persoon in je leven is.'