Waar kan ik een nieuwe buis laten maken voor mijn email thermometer ? Het is zo een reclame bord met thermometer in.

ik heb de buis gebroken en wil een nieuwe , De lengte van de buis is 70 cm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (3)

In Leerdam is het glasmuseum. Daar wordt het glasblazen ook vaak gedemonstreerd. Misschien kunt u daar iemand vinden die het voor elkaar krijgt

Toegevoegd na 55 seconden:
maar bedenk me nu, dan heb je hem nog niet gevuld he

Toegevoegd na 1 uur:
heb nog even verder gekeken,maar misschien kan onderstaand adres je verder helpen

Atelier voor handgemaakte barometers Jan van Agteren levert contrabarometers van Christiaan Huygens, wielkwik en veerkwik barometers, de buis van Torricelli, een compleet weerstation in een kast en diverse thermometers en hygrometers.

,succes

http://www.barometeratelier.nl/?p=informatie
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hello
Ik zoek eigenlijk een firma die dit doet , en ja hij moet gevuld zijn. Toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Anneliez. Heb al een e-mail gestuurd , we zien wel.
Daar kan elke glasblazer je wel mee helpen!
Is uitstervend beroep, maar je hebt ze nog wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een bedrijfje dat Neon-reclames maakt (voorbeeld):

http://www.neondesigns.nl/over-ons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja is best mogelijk , maar ik zoek een thermometer die werkt,ik bedoel gevuld. Toch bedankt.