Is de goudreinettenoogst mislukt vorig jaar?

In diverse supermarkten vind ik alleen maar dozen met ongeveer 3/4 rotte exemplaren. Vandaar de vraag. Ze lijkt ook kleiner dan anders.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Amadea
3 jaar geleden
Nu de mensen meer thuis zijn worden er wellicht meer appeltaarten en -flappen gebakken. En misschien ga jij op het verkeerde tijdstip naar de winkel, dat de meesten hun voorraad al hebben ingekocht en jij alleen de zielige rest ziet liggen?

Antwoorden (1)

Nee, de oogst is niet mislukt. Deze ligt echter wel tien procent onder het niveau van het jaar daarvoor.