Welk hondenras nemen (kijk beschrijving)

Welk hondenras moet je kiezen als je leifst geen te grote hond wilt, een hond die niet perse altijd moet gaan wandelen en een goed karakter

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd jazzz. Dat hoort erbij, of het nou leuk is of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Pug!
Hebben niet veel beweging nodig,zijn klein en wordt de liefste en makkelijkste hond genoemd,geschikt voor ieder gezin.
Wij gaan zelf een Pug-puppy halen(men broer z'n grote wens):)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een mopshond of pug heeft oren voor de sier. Luistert zelden. Ik hoop dat jij.nooit een hond krijgt. Elke hond verdient het.om veel en lang uitgelaten te worden.. Ze hebben dit ook nodig.

Antwoorden (4)

een chiwawa is een leuke hond maar vraagt wel wat aandacht hij loopt ook niet zo heel erg veel dus dat is wel goed denk ik voor jou

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel met aandacht dus gewoon als een normale hond af en toe een aai enzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vinden mijn ouders maar een stomme hond. Zou hem zelf nogwel willen maarja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kleine agressieve hondjes(vaak) en ook een hondje waar veel mannen niet mee gezien willen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad ze hebben super veel beweging.nodig. Net als alle honden
Een maltezer leeuwtje is een fijne hond. Kan altijd mee, want is niet te groot. Is heel aanhankelijk maar ook vriendelijk voor anderen. Verhaard niet. Moet gewoon eens per twee maanden naar de trimsalon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een coton de tulear of havanezer misschien. Maar als je niet wilt wandelen, neem dan gewoon geen hond...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een hond MOET wandelen.
Hou je het dier in huis zonder één of meer dagelijkse wandelingen doe je aan dierenmishandeling en krijg je een gefrustreerd dier,wat bovendien niet gezond door het leven zal gaan.
Dus wil je niet wandelen met je hond moet je zo verstandig zijn er geen te nemen!
Neem dan een poes,die hoef je niet uit te laten!