Wat zijn de regels voor het laten planten van een boom in een park, na mijn overlijden?

Ik zou graag een boom laten planten in een park, maar zijn hier ook regels voor

2 jaar geleden
in: Flora
1.6K
erotisi
2 jaar geleden
regels met betrekking tot wat precies?
jc54
2 jaar geleden
Dat kan per gemeente en per park verschillen. Neem hiervoor contact op met de parkbeheerder/eigenaar/gemeente.

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan welk park, maar meestal is het niet toegestaan omdat het niet in het bomenplan past.