Dat ligt eraan. Is de plant er geschikt voor? Je zou de wortels in twee helften kunnen proberen, maar dan moet je wel twee beginnende takjes/stronkjes/knolletjes hebben
Als je de stam splijt, dan geef ik je weinig kans
Toegevoegd op 15 februari 2021 14:42: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Utrecht
3 jaar geleden
Ligt er ook aan hoe je de plant doorsnijdt.
nounka
3 jaar geleden
Correct.
Een hosta vb kan je idd gewoon lukraak in twee hakken met je spade en de twee helften planten. Datzelfde zie ik nog niet gebeuren met een tulp.