Moet je rozenbottels nu juist wel of juist niet van een rozenstruik afbreken?

Dit in verband met de hoop dat er meer rozen aan komen. Ik heb een rozenstruik die jaarlijks maar één roos produceert (zie mijn foto). Die is dan ook prachtig maar ik wil er natuurlijk meer.

Picture for question
4 jaar geleden
in: Flora
2.5K
Rieneke1
4 jaar geleden
Is het geen kwestie van snoeien? Snoeien doet groeien en bloeien :)

Antwoorden (1)

De rozenbottels laten zitten dan krijg je meer rozen,was bij mij het geval.