Geldt de lage BTW ook voor verbouwingen van kort geleden?

Ik heb in het voorjaar flink laten verbouwen, tegen het - toen nog - hoge BTW-tarief. Nu is het BTW-tarief voor zulke werkzaamheden verlaagd.

Soms geldt er dan een regeling dat werkzaamheden die kort voor de verlaging zijn uitgevoerd, alsnog tegen het lage BTW-tarief mogen worden berekend.

Geldt zo'n soort regeling ook nu?

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Nee deze regeling is ingegaan en er is geen terug werkende kracht. Op de nota staat dus ten alle tijd het juiste BTW tarief
ronron1212