Voor het rijbewijs worden bepaalde eisen gesteld aan de pasfoto. Het moet een recente, goedgelijkende kleurenpasfoto zijn, die recht van voren is genomen. Enkele belangrijke eisen voor de pasfoto zijn:

De pasfoto moet in kleur zijn
De pasfoto moet onbeschadigd zijn
De achtergrond moet lichtgrijs, lichtblauw of wit zijn
Het hoofd moet recht naar voren op de foto staan
Je moet een neutrale blik aanhouden; je moet je mond daarom gesloten houden
Je ogen moeten volledig zichtbaar zijn, ook als je een bril draagt. Het dragen van een donkere bril op de foto is niet toegestaan.
Je hoofd moet onbedekt zijn, tenzij wordt aangetoond dat om godsdienstige, levensbeschouwelijke of medische redenen een hoofddeksel noodzakelijk is. Bij gebruik van een hoofddeksel moet het gezicht zichtbaar zijn. Het dragen van een burka is niet toegestaan.
Bij de vakfotograaf kun je een foto laten maken die aan alle eisen voldoet. Zeg erbij dat het gaat om een pasfoto voor het rijbewijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij voldoet aan alle eisen wel ja.

http://www.paspoortinformatie.nl/nederlands/Reisdocumenten/Pasfoto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat voor de zekerheid een foto-setje maken bij de fotobus die altijd voor het gemeentehuis staat die weten hoe en wat en weet je dat je goed zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooropgesteld,dat het wel een foto van jou is,is het antwoord ja.