Waarom zie ik nog steeds nog steeds reclame uitingen van Betcity op tv en op shirts van voetballer?

Ik dacht dat het verboden was vanaf juli 2023

7 maanden geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Je doelt waarschijnlijk op programmasponsoring van Betcity. Dat mag nog steeds.
Per 1 januari 2024 is dit niet meer toegestaan en vanaf 1 januari 2025 geldt een verbod op sponsoring op sportlocaties en shirtsponsoring.
SimonV
7 maanden geleden