Mag je als je 18 bent naar een seksclub?

12 maanden geleden
in: Wetgeving
2.8K
ronron1212
12 maanden geleden
Ja want je bent volwassen.
Amadea
12 maanden geleden
Meerderjarig ben je dan. In hoeverre dat met volwassenheid te maken heeft verschilt per persoon.
Joyce17
12 maanden geleden
U Dankjewel
Joyce17
12 maanden geleden
Mag je als je 18 bent naar een seksclub want op het internet staat dat het niet mag
Amadea
12 maanden geleden
Dan hangt het er dus vanaf om welke club het gaat. Over het algemeen geldt de leeftijd van 18 jaar. Maar er bestaan ook clubs die 21 jaar als vereiste hebben.
tinus1969
12 maanden geleden
‘ Als je 18 bent naar seksclub te gaan want ik lees op het internet dat niet mag‘
Waar bijvoorbeeld?
AnnBoo8146
12 maanden geleden
Na de coronaperiode blijken steeds meer clubs (seksclubs en andere soorten clubs) een leeftijdsgrens van 21 jaar te hanteren. Daarom kan het heel goed zijn, dat de specifieke club waar jij naartoe zou willen, 18-jarigen niet toelaat.

Geef als eerste antwoord