Is een briefadres voldoende als iemand een bsn-nummer nodig heeft?

Ik krijg het verzoek van iemand die ik vaag ken uit de EU maar buiten Nederland om haar in te laten schrijven op mijn aders zodat zij een bsn-nummer kan aanvragen om in Nederland te werken.
Zullen gemeentehuizen met een Registratie Niet-ingezetenen loket genoegen nemen met een briefadres?

een jaar geleden
in: Wetgeving
2.1K
tinus1969
een jaar geleden
Dit klinkt als briefadres, maar als inschrijving. En dat gaat gedie opleveren.
tinus1969
een jaar geleden
NIET als briefadres. En dit wordt gedoe.
ronron1212
een jaar geleden
Kan ze beter doen als ze zelf in Nederland is.
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Zou ik niet aanraden
Ritsuka
een jaar geleden
Zou ik niet doen, klinkt als iets waar JIJ problemen mee gaat krijgen

Antwoorden (1)

Nee, er wordt op het inschrijfformulier gevraagd naar een (tijdelijk) verblijfadres. Als de betreffende persoon niet bij jou gaat wonen, logeren of onderhuren, dan is jouw adres dus niet het verblijfadres.

Een briefadres is alleen voor post van iemand die elders verblijft.
Inekez1
een jaar geleden