Is de verkoopprijs van een appartement altijd inclusief vve aandeel?

Of wordt de overname daarvan nog apart in rekening gebracht? En in hoeverre houdt de notaris bij berekenen afdracht overdrachtsbelasting rekening hiermee?

erotisi
een jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K
tinus1969
een jaar geleden
Wat bedoel je met ‘vve aandeel’?
tinus1969
een jaar geleden
Mss moet je even uitleggen hoe jij denkt dat het kopen van een appartement werkt.
ronron1212
een jaar geleden
Bij de koop koop je het appartementen recht het geld dat de vorige eigenaar aan de vve heeft betaald blijft daarin dat wordt niet aan de vorige eigenaar betaald. Die heeft betaald tot de maand van overdracht dan gaat de nieuwe eigenaar maandelijks zijn deel betalen.
erotisi
een jaar geleden
Het aandeel VvE is dat deel van de VvE vermogen dat toerekenbaar is aan jouw deel van het gehele complex dat dus tevens aangegeven moet worden in box 3
ronron1212
een jaar geleden
Ja dat is normaal dat blijft gewoon in de vve Is ook normaal want dat is en blijft de onderhoudskosten
tinus1969
een jaar geleden
Dat geld in de vve-pot is immers niet vrij beschikbaar maar integraal deel vd koop.

Geef als eerste antwoord