Mag je op een besloten avond waar geen entree wordt gevraagd een netflix docu vertonen?

Een groep mensen uit mijn gemeente komen regelmatig bij elkaar om over uiteenlopende onderwerpen te discussieren. Op netflix is een docu te zien waarover zij een besloten avond willen organiseren. Na het vertonen van de film zal er een discussie plaatsvinden.

een jaar geleden
in: Wetgeving
1.4K
TurfGraver
een jaar geleden
Formeel? Nee.
LeonardN
een jaar geleden
Ik vind ook nog dit:
https://help.netflix.com/nl/node/57695
Maar de link die dan weer wordt gegeven werkt niet echt. (of ik snap hem niet)
reus_lucius
een jaar geleden
LeonardN Dank voor je antwoord. Ik heb die pagina ook 3 keer moeten lezen maar het komt er op neer dat er op de info pagina van iedere film wordt aangegeven of deze beschikbaar is voor vertoning op scholen enz.
LeonardN
een jaar geleden
Ja zoiets begreep ik ook, maar kan jij me nu concreet een film noemen waar dat wel of niet voor geldt?

Geef als eerste antwoord