Welke boete krijg je voor het vernielen van een bushokje?

Deze vraag kwam ik me op door de avondklokrellen van afgelopen dagen. Welke boete krijg je voor het vernielen van een bushokje? Maakt het voor je straf uit of je alleen hebt toegekeken of daadwerkelijk ook iets hebt vernield of geplunderd?

4.3K

Antwoorden (2)

Dat kost 340 euro als je daadwerkelijk deze vernieling gedaan hebt .Dat kunnen ze tegenwoordig na kijken via camera beelden die ze er van maken
3 jaar geleden
Als je hebt toegekeken loop je de kans dat je medeplichtig wordt verklaard; ook al doe je niets. Hoe hoog de boete of de straf is dat maakt de officier van justitie of de rechter uit.