Word ik verkracht/aangerand als ik tegen mijn zin sex heb?

Mijn vriend en ik gaan al 3jaar met elkaar, in het begin van het relatie durfde hij nauwelijks met mij te praten, hij durfde mij geen eens een hand te geven en nu 3e jaar van ons relatie ben ik hem al aan het pijpen, ik wil het liefst hem niet pijpen ik heb het al 2keer gedaan elke keer vraagt hij erom en dan zeg ik nee niet nu ik wil het niet krijg ik altijd te horen “kom op” wanneer ik hem aan het aftrekken ben zegt hij altijd kijk naar me lul en dan duwt hij me hoofd langzamer hand tegen zijn lul en stopt hij zijn lul in mijn hoofd en dan vraagt hij me altijd vragen met is het lekker? En dan voelt het alsof hij met vragen mij een verplicht gevoel geeft van ja nou zie je wel je vind het leuk maar je wilt het niet en ik maar knikken zo van jaja zal wel, ben ik te dramatisch of denk ik verkeerd ik weet het niet meer?...
In mijn mond””””

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wetgeving
2.6K
Ritsuka
3 jaar geleden
Als ik het zo lees geef jij duidelijk aan dat je dit niet leuk vind, en dwingt hij je er toe. Dit valt onder verkrachting. Heb je dit al eens rustig besproken als jullie niet met seks bezig zijn? Het kan zijn dat hij het ziet als een spelletje. Maar bespreek dit zeker, dit is niet normaal.
Castle
3 jaar geleden
Je moet eens standvastiger zijn in je "NEE". Als hij je de volgende keer dit wil laten dan NEE zeggen. Als hij je wilt dwingen dan hem afduwen en zeggen: 'Ik heb toch NEE gezegd. Ik wil dit niet'.
Je moet dit soort zaken met hem bespreken. Sommige mensen laten de ander onder (lichte) drang iets doen en denken dat je het uiteindelijk wel wilt. Door het duidelijker te bespreken dringt het misschien wel door in de hersenen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het is zo ik heb vaker gezegd van nee ik wil het nu nog niet even alles met zijn tijd, en dan blijft hij doorgaan en dan laat ik het doe dan lijkt het alsof ik het ook wil terwijl ik nee heb gezegd maar uiteindelijk toch mee doe, ik heb een soort zwakte tegen overhem, ik weet niet hoe ik daar mee moet omgaan?
Abcde
3 jaar geleden
Beëindig deze relatie. Je doet dingen die je niet wilt om hem te plezieren. Een verkering of relatie moet gelijkwaardig zijn met respect voor elkaar. Als je met deze jongen doorgaat zal je op den duur geen nee meer zeggen, omdat je weet dat dat toch geen zin heeft. Als je oud genoeg bent om in te zien dat dit niet klopt weet je dat de relatie verbreken een goed besluit was. Doe jezelf een plezier, stop met hem en wacht met seks tot je eraan toe bent, geef nooit meer toe omdat de ander iets wil.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 jaar geleden
Je schrijft dat je nee zegt en dat hij dan toch aandringt waarna je toegeeft. Dat klink alsof je pas nee zegt als jullie al "vol vuur" zijn. Dan ben je eigenlijk al te laat. Maak je gevoelens en je grenzen bespreekbaar op een rustig moment, vóór dat jullie gaan zoenen enzo. En doe dat zo snel mogelijk ! Wacht niet tot het wéér te laat is.
Wanneer hij dan je grenzen nog steefs niet wil respecteren dan is het, zoals hier boven staat, géén goede jongen voor jou. Dan gaat het hem slechts om de lust en niet om jouw welzijn.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Saartje, bekijk het eens vanuit een breder gezichtspunt in de dagelijkse omgang. Stel:
Jouw vriend wil dat jullie gaan fietsen, jij hebt een hekel aan fietsen, hij zet door en jullie gaan toch.
Hij wil een cruise maken, jij bent bang op een schip, hij zet door en jullie gaan toch.
Hij wil spruitjes eten, jij niet, je krijgt er buikkrampen van, er worden toch spruitjes gegeten.
Ga zo maar door. Als je vriend aandringt dan geef je toe maar bent er niet gelukkig bij. Lijkt hem niet te interesseren, zijn haan moet koning kraaien.
Als dat gedrag niet verandert, en ik geef je op een briefje, als dit gedrag de waarheid is zoals je het beschrijft, zal het niet veranderen. Hij zal alleen maar dwingender worden. Het dwingen zal zich niet alleen tot de seks beperken. Jij wordt dus diep ongelukkig, jaar in jaar uit steeds ongelukkiger.
Neem je toekomst in eigen hand voor je jezelf helemaal kwijt bent. Want dan is het te laat.

Antwoorden (2)

Hij dringt tegen je wil je lichaam binnen. Naar de letter van de wet is dat verkrachting.

Maar jullie hebben al 3 jaar een relatie. Het lijkt er op dat hij al een stapje verder is dan jij. BESPREEK DIT MET HEM !!! Geef aan dat jij hier nog niet aan toe bent. Hij dient jouw grenzen te respecteren, net zo goed als jij die van hem.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 jaar geleden
De grens tussen vrijwillige seks en gedwongen seks, en wat daartussenin zit: vrijen terwijl je eigenlijk niet wilt, is soms niet helemaal duidelijk. Je zegt dat je na drie jaar relatie "al aan het pijpen" bent - dat betekent dus dat jij dit niet wilt / te vroeg vind? En het dan (te vaak) toch doen is niet goed voor je. Wat vind jij wel fijn? Is er iets te vinden wat jullie allebei prettig vinden? Daar zou je het samen over moeten hebben. En je vriend MOET daarvoor open staan, en je niet dwingen om te zeggen dat je het leuk vindt om hem te pijpen, als dat niet zo is. Als jij nee zegt, betekent dat dat je niet wilt. KLAAR! Als hij je dwingt tot iets wat je niet wilt, en dan OOK NOG (soort van) dwingt om te zeggen dat je het wél wilt (terwijl je duidelijk zegt van niet), dan is hij geen leuke vriend, in ieder geval niet de goede vriend voor jou. Succes met alles - het is een lastige situatie!