Het lijkt erop dat ik opgelicht ben via Tinder. Kan ik aangifte doen bij de politie?

4 jaar geleden
in: Wetgeving
2.2K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Aangifte doen van iets dat er op lijkt is nutteloos, je kunt wel aangifte doen van iets dat je denkt te kunnen bewijzen.

Het beste antwoord

Je kunt zeker aangifte doen en het is ook beter als je dat doet. Dat kan op het bureau maar dat kan ook online:https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=online+aangifte+doen+politie
4 jaar geleden
Wouter2011
4 jaar geleden
@Pieterke Hartelijk dank!
Pieterke
4 jaar geleden
Graag gedaan Wouter2011

Andere antwoorden (1)

Ja,dit kan zeker en je doet het bst ook/
vb:Drie mannen uit Groningen, Assen en Eelde zijn tot celstraffen veroordeeld wegens afpersing met behulp van de populaire dating-app Tinder.
Voor het afpersen van zeven mannen die hij had benaderd via dating-app Tinder is Wouter A. (23) uit Ulft veroordeeld tot twee jaar cel
fremar
4 jaar geleden
Wouter2011
4 jaar geleden
@fremar Hartelijk dank!