Ben ik verplicht een contract over internetdienst van mijn verhuurder te tekenen?

Ik woon op de tweede verdieping en ze hebben me gezegd dat er een betere wifi verbinding zou komen, maar nu een week later en ben bijna door mijn internetbundel van mijn telefoonabbo heen (gebruik bijna nooit data buitenshuis), omdat de wifi zo om te janken is.... Moet ik dan serieus altijd met een internetkabel in mijn telefoon hier rondlopen? Dan kan ik niet eens fatsoenlijk muziek afspelen met oortjes (maar 1 usb-c ingang in telefoon).

Picture for question
4 jaar geleden
in: Wetgeving
1.9K
erotisi
4 jaar geleden
betaal je dan 24 euro per persoon per maand? Met hoeveel personen deel je die wifi?
HeerVoldemort
4 jaar geleden
"Moet ik dan serieus altijd met een internetkabel in mijn telefoon hier rondlopen?" Wat voor telefoon heb jij dan, dat daar een utp kabel in past?

Antwoorden (1)

Je ben uiteraard niet verplicht dit contact te tekenen.
Maar de vraag is wat je alternatieven zijn ? Wellicht is er nog ruimte om te onderhandelen over de prijs en of de minimale snelheid. Ook kun je uitonderhandelen dat er goede wifi moet zijn.

Maar je krijgt internet via een kabel.... daar kun je zelf ook een accesspoint aan hangen. Dan heb je ook WiFi en heb je bovendien zelf de kwaliteit daarvan in handen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix