Het vakantiegeld maakt het SVB samen met de uitkering op 23 mei 2018 over. Dit kun je dus nog niet ontvangen hebben.
_____________
Hoewel, het zou net kunnen...
SimonV
5 jaar geleden
burgos
5 jaar geleden
Ik heb toch echt ontvangen,maar heb het even na gekeken, maar ik denk dat het alleen vakantie geld is.
Het is in ieder geval een ander bedrag als ik anders ontvang.
Wacht het even af.
Dank voor de snelle reactie.
ronron1212
5 jaar geleden
Ik weet niet hoeveel je verwacht maar aow plus vakantiegeld is iets van 1400 euro en dat is betaald. Aow betaald direct je vakantie geld.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
het totaal bedrag is € 1335,35 waarvan € 762,24 AOW (getrouwd of samenwonend)
De betalingen staan vanaf vandaag op de rekeningen.
Op de site van de SVB kunt u alle mogelijkheden vinden die van toepassing kunnen zijn, zoals alleenstaand, of partner krijgt nog geen AOW enz enz
https://www.svb.nl/int/nl/aow/hoogte_aow/bedragen/aow_bedragen_tabel.jsp
ronron1212
5 jaar geleden
@JoanDArc die bedragen kloppen precies. Misschien heeft de vraag steller nog geen jaar aow dan krijgt hij minder.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@ronron1212, dat is inderdaad waar. Kans is groot dat vragensteller nog geen jaar AOW heeft en zich daarom verbaast over de hoogte van het bedrag dat (helaas voor hem) maar eenmalig is, volgende maand weer gewoon het lagere maandelijkse bedrag als er in zijn persoonlijke situaties geen wijzigingen zijn.
ronron1212
5 jaar geleden
@burgos het bedrag is anders dus dan is het dus inclusief vakantiegeld. De aow is elke maand normaal het zelfde.