Is dit waar? zie beschrijving

In kentucky is er een wet dat het voor een vrouw verboden is zich in badpak op de snelweg te bevinden, behalve als ze door minstens twee politieagenten begeleid wordt, of als ze lichter is dan 45 kilo of zwaarder dan honderd kilo. Dit geldt overigens nadrukkelijk niet voor vrouwelijke paarden.

Ik kreeg dit net van iemand te horen, weet iemand of dit waar is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ik heb hem voor je gevonden op onderstaande site.

Of alles wat op die site staat ook de waarheid is, kan ik je helaas niet vertellen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Klik op onderstaande link, en klik daarna op de tekst "No female shall appear ...".
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is best mogelijk. Er zijn een boel rare wetten in bepaalde landen, waarvan je je afvraagt wie ze toch verzonnen heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou het niet weten of dat zo is. Schijnbaar zijn op die snelwegen veel ongelukken gebeurt als gevolg van afgeleide automobilisten, die het vrouwelijke schoon in badpak niet konden weerstaan ( wie wel ) en hun auto of andere weggebruikers in de prak reden :))
Duidelijk moge zijn dat Kentucky denkt dat vrouwen onder de 45 kg en boven de 100 kg, niet dezelfde catastrofe creëren. ( eigenlijk een discriminatiewet, want ik ken best wel mooie dikke vrouwen die zulks wel voor elkaar krijgen )