Wat gebeurt er als ik alarmnummer 112 onterecht bel In Spanje??

Van Nederland weten we hoe het werkt Spanje is zoals eerder gezegd heel stuk strenger

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Antwoorden (2)

Vrij weinig, ook in Spanje is de moeite die ervoor nodig is om te achterhalen te groot.
Dat terzijde, waarom zou je dat willen weten?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je bedoelt per ongeluk? Er gebeurt niets,
Het is verboden om zonder geldige reden 112 te bellen. Als je een keertje belt zonder geldige reden dan zal er niet veel aan de hand zijn!

Als je in Nederland zonder geldige reden meerdere malen 112 belt dan wordt je uitgepeild en krijg je een bezoekje van oom agent! (+bekeuring)

Ik heb ook wel eens per ongeluk gebeld, gelijk weer opgehangen! Alleen belde de centralist van de meldkamer wel weer gelijk terug of alles goed met me ging!