ik heb destijds 145 moeten betalen, maar de prizen zijn onlangs verhoogd. Komt zeker veel voor en dan valt er iets te verdienen.
Als je het precies wilt weten, masturbeer dan op de Dam (niet tijdens dodenherdenking graag).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boete? Je kunt er drie maanden voor de bak ingaan!
Voordeel is dan wel dat je drie maanden lekker door kunt gaan met trekken.

Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis der eerbaarheid.
AWM
13 jaar geleden
Ik denk dat je in het openbaar bedoeld en het tonen vaqn de geslachtsdelen in het openbaar alleen al is voldoende voor een boete. Of die hoger is wanneer je je er mee vermaakt in het openbaar is mij niet bekend, maar in de regel zul je wel een vrouwtje kunnen vinden die je ermee wil helpen voor het bedrag van de boete en dan ben je denk ik beter af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De boete krijg je helemaal gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
" Je probeert binnen korte tijd twee keer precies dezelfde informatie te versturen. Je laatste verzoek werd daarom niet uitgevoerd." je ziet t moolkeesje.. ik heb t geprobeerd maar kan je helaas echt maar 1 plus geven.. :( ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor...die krijg je niet helemaal gratis.Je moet er wel iets voor doen.Masturberen namelijk...(wat een prettige bezigheid is by the way)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Bingrid,juist dat:By the way,maakt het zo duur!