Op eigen terrein mag je rijden wat je wil, ook een auto, zonder rijbewijs.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Ook als je 11 jaar oud bent?
Erna55
8 jaar geleden
Als je ouders het goed vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea Ja. In principe wel, echter zou dat als in gevaarbrenging gezien kunnen worden. Maar er is geen wet die het in expliciet verbiedt.
Reddie
8 jaar geleden
@Amadea, ik reed trekker toen ik 4 jaar was.
Mijn vader zette me er zelf op.
Snelheid bij het ophalen van kisten aardappelen ca. 4 km/u.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Reddie
zo hebben de meeste jongens trekker leren rijden, ik was zelf ook ongeveer 4 jaar, en onze zoon was 9 toen hij het bij de buurman heeft geleerd