Bij het hoofdkantoor van een levensmiddelen fabrikant staan allemaal flessen van hun product als decoratie, alles daarvan is over code, mag dat?

Flessen met inhoud dus. Allemaal tht 2012. Er worden op deze locatie geen producten verkocht en de fabriek zelf zit hier ook niet.

8 jaar geleden
in: Wetgeving
Erna55
8 jaar geleden
De flessen staan er "ter decoratie" .
Welk probleem zie je daarin ?
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik zie daar geen probleem in. :-)
Ik vroeg me alleen af of het mocht.

Antwoorden (1)

Decoratie-artikelen hebben geen houdbaarheidsdatum.
Alleen als de flessen ter consumptie werden aangeboden, zou het niet mogen.
SimonV